tirsdag 24. mai 2011

Nytt gammelt sybord

Her er siste bruktfunn.


Et koselig sybord fra Alfr. Sand, Flekkefjord. Det som er så sjarmerende med dette
er at du kan ha strikketøy i kurven og trådsneller og sysaker i smårom i øverste skuff.
Kjenner at jeg allerede har blitt veldig glad i dette bordet. Det passet også så
godt inn ved siden av divanen i spisestua. Her tenner jeg lys, broderer til kofta mi, og koser meg med en god kopp te.
Livet er herlig!



Litt orden må jeg jo prøve å ha. Har ikke fått fylt opp kurven med strikketøy ennå, men
jeg kan love deg at det blir den; jeg elsker nemlig håndarbeid!

Ønsker deg en innholdsrik dag.
Jeg og minstemann skal kose oss hjemme. Blitt frykelig forkjøla, så i dag tror jeg det blir
litt egenpleie (les; brodering og te-drikking)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar