søndag 13. juni 2010

Grip dagen....

Nydelig med helg........og snart ferie..........Egentlig skal ikke jeg rope høyest når det gjelder ferie. Som lærer har vi jo noen deilige dager/uker med "ferie" som andre arbeidstakere ikke har. Jeg har i tillegg hatt 3 uker i USA hvor avslapning stod høyt i kurs. Til tross for dette..........det skal bli nydelig med fri igjen. Kjenner at 1. trinn krever mye av deg samtidig hvor det er 3 barn hjemme som krever sin del av oppmerksomheten. Likevel.....ville ikke ha byttet bort dette for alt i verden. Ser på meg selv som usedvanlig heldig.

Minstemann og jeg har fått klippet ned grassløk og oregano, så nå henger det krydder til tørk på kjøkkenet. Lukter godt.



Kan du tenke deg noe vakrere enn markblomster. Det er et must på denne tiden av året. Har alltid en bukett, eller to, rundt forbi i huset. Sådde i fjor gule lupiner, i år er det lilla som kommer opp. Dette skjønner jeg ikke. Vet at de lilla har lett for å overta plantefeltet når det gjelder farge, men jeg som ikke hadde denne blomsten i beddet mitt fra tidligere. Ville derfor trodd at det var gule som kom opp. Likevel; blomstene er fine, gule eller lilla....!




1 kommentar:

  1. hej,kul att få se din fina blogg,tips på många grejer o roligt att se...Skrev en kommentar för några dagar sen men det funkade inte...Hälsningar "Grannen vid stugan"

    SvarSlett