tirsdag 30. mars 2010

Hobby-materiell

Jammen har det blitt litt handling av hobby-ting også. Tre-husa har jeg planer om å male i knalle farger og henge opp i inngangspartiet. Heklenålene var så kule at de måtte jeg bare ha. Tenk å sitte med hekletøy med en knall rosa heklenål. Knottene skal jeg bruke på kjøkkenet. Har lyst til å friske opp kjøkkenet når jeg kommer hjem, bl.a. med nye knotter og litt ny maling over benken. silkebånd skal jeg bruke til litt av hvert, innpakning og diverse. Moro å komme hjem med litt nytt.


Har dere hørt om Slice? En fantastisk maskin (denne kommer du til å like storesøster). Den kan lage all-verdens fantastiske utskjæringer i både stoff og papir. Her er det fantasien som setter en stopper. Denne var bare et must i kofferten.




Har du sett slikt et skjønt skrivepapir. Det var jo bare super-skjønt. Vet ikke helt hva jeg skal bruke det til, men det kommer vel noen ideer poppende etterhvert.


Som du sikkert skjønner storesøster, så hadde dette stedet vært et eldorado for deg. Finnes tusenvis av scrappesaker og ideer her, hadde nå koffertene bare vært større. Garn er det derimot dårlig med her. Alt er acryl og det frister det ikke å strikke med. Kunstige blomster er de innfødte glad i. De finnes i hopetall overalt. Kanskje ikke den tingen vi er vant med fra hjemme, men her er det skikkelig "in". Egentlig er det litt rart med tanke på at klimaet er så godt og varmt her. De har jo alle muligheter til å ha "the real thing".  Ja, ja, smaken er som baken, den er jammen delt....


ØNSKER DERE ALLE EN
RIKTIG GOD PÅSKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar