fredag 12. mars 2010

I told you...I`ll be back

Dette tok jammen lang tid. Egentlig har jeg hatt litt blogg-tørke. Det har vært så mye å finne på, både med hjem og barn, at tiden min har ikke strukket til på blogge-fronten. Nå er jeg her da endelig.

Jenteturen til Skagen var skjønn. Nydelig vær, vårfornemmelse og hyggelig selskap. Fikk slappet ordentlig av og kost meg masse. Strikketøyet var med i bagasjen, og jammen fikk vi gjord noe av det også.

Vinterferien var jo en "produksjons-uke". To ting, en buksedress og tunika, er ikke helt ferdig, men likevel ble det produsert noe. Her kommer det noen bilder.

Leketøyspose til minstemann

Veske 1

Veske 2
bakside/framside


Sammen med ungene tova jeg blomster. I midten av de hadde jeg en julekule. Dette fordi jeg ikke hadde all verdens med ull med meg. Satte dem i to rødvinsglass som pynt på bordet.










Nå om dagen har vi nedtelling til ferietur. Skal 3 uker til Florida og ungene gleder seg masse, selvfølgelig vi voksne også. Skal bli deilig med sand under tærne og sola i nakken. Egentlig er jeg veldig glad i vinteren, men etter vi fikk mellomstemann, som er sterkt plaget med atopisk eksem på hendene, kjenner jeg at vintermånedene er et herk. Det drar så mye frustrasjon med seg. Har ikke ungene det godt, så har jo ikke vi foreldre det godt heller. Ingen god følelse å se at barnet ditt har det vondt og er plaget med kløe og infeksjoner. Derfor; 3 uker i  Florida på oss. Tilbrakte 3 uker på samme sted i fjor, så vi vet hva vi har i vente. Deilig. Skal prøve å få lagt inn et nytt innlegg før avreise. Hvis ikke; 

KOS DEG I PÅSKA 




 

2 kommentarer:

  1. Jeg vil få anbefale Multi Purpose Cream Severly Dry og Aloe Vera gele fra Cosmopharma. Smør først inn aloe vera på eksemen, vent til dette har tørket (tørker veldig raskt) og smør så på Multi Purpose Cream. Aloe vera tilfører fuktighet i tillegg til å lindre evnt. kløe. Multi Purpose Cream legger seg som en "hinne" både for å holde på fuktigheten og for å holde forurensing ute fra huden.
    Cosmopharma sine produkter er 100% naturlige og både Aloe Vera Gel og Multi Purpose Cream er Parabenfri. Det er også en alergigaranti, så skulle en få alergiskereaksjoner vil en få pengene tilbake.
    Mer informasjon og produktanbefalinger bl.a. fra en atopiker (og evnt bestilling)http://www.cosmopharmas.com/NO64504

    Ta gjerne kontakt med meg ved spørsmål og LYKKE TIL! :D

    SvarSlett
  2. Hei Anne-Lene

    Beklager at jeg ikke har fått svart deg på kommentaren, men jeg har rett og slett oversett den. Sorry. Høres ut som et godt forslag å prøve Aloe vera. Har prøvd mye opp igjennom, så man blir ganske rådvill etterhvert. Det er i alle fall verdt et forsøk.

    Prøver å komme inn på bloggen din men den er ikke tilgjengelig?

    Tusen takk for ditt engasjement. Det er godt å vite at det er noen som har råd...!!

    Klemz

    SvarSlett