mandag 2. november 2009

Fantastisk med et digert kastanjetre i hagen. Har vel plukka ca 40 l rene kastanjenøtter (uten skall) som jeg har pyntet med rundt forbi. Syntes de er dekorative.
Er ikke dette en stilig lampe? Skikkelig retro og passer perfekt på stueveggen. Jeg gikk på skattejakt i hjemmet til mamma og pappa her om dagen. Lampa er etter min farmor og ble vel anskaffet på 70-tallet en gang. Digger slike gjenstander. Ikke bare at de er stilige å se på, men de har faktisk affeksjonsverdi også. Hyggelig å ta i bruk noe av det som har hengt i mine besteforldres hus. Når vi var små og tråkket våre barnsben i deres hjem, la vi aldri merke til gjenstandene de hadde rundt forbi. Det er først i voksen alder at èn faktisk ser tingene og hvor vakre de er.
Jeg har flere slike ting "stuet" rundt forbi i huset men det må jeg vise dere en annen kveld. Nå er det kvelden. Har en skjønn liten krabat på 2 år som kommer i senga på natta. Deilig med kos, men det blir så som så med søvn på de som ligger ved siden av ..... God natt...!

1 kommentar:

  1. Jeg likte veldig godt de fuglene du hadde laget.

    SvarSlett