søndag 8. november 2009

God farsdag til alle fedre....

Hva har du gjort for din bedre halvdel i dag?
I følge min, så er denne dagen bare tull. Handelstanden har funnet nok en grunn til å få folk til å handle mer. Men må man alltid kjøpe noe? God frokost, hyggelige kommentarer, ekstra oppmerksomhet, koselige tegninger fra barna etc. Her i huset gjør vi heller slike ting enn å handle inn nye ting til et allerede så fullt hus.

Ellers så har vi hatt en helg med bursdagsfeiring og kos hjemme.


Jeg ble så inspirert av fuglene til http://fruenssyslerier.blogspot.com/ (en nydelig og fargerik blogg forøvrig) at jeg hadde lyst til å lage noen selv. Disse er laget av scrapbooking-papir. Ettersom jeg måtte tegne fuglene på frihånd ble det så der. Er likevel fornøyd med resultatet.
Ble dekorative i stuevinduet.



Fikk en nydelig bukett med rosa roser av mamma etter en bytur. Delte buketten slik at jeg nå kan nyte to av dem.

2 kommentarer:

  1. Nå begynner siden virkelig å ta form, artig å følge med. Tusen takk for kjempe god hjemmelaget fiskesuppe og takk for hjelpen i dag :-)
    Kristin

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemeldinga. Rart hvor hekta man blir på blogging.....

    SvarSlett