lørdag 23. januar 2010

Innkjøp

I går var jeg så heldig å komme over tilbud på litt hobbymateriell. Fikk kjøpt litt scrappeark som jeg har tenkt å bruke til fugle/ugle-uro. Har falt helt for disse fine "vindusdekorasjonene". Er bedt i 2 års bursdag i Sandefjord i morgen og jeg tenkte jeg da skulle få laget en fugle-uro til vertinnen, istedet for en blomst. Alltid hyggelig med blomster, men jammen er det hyggelig med noe annet også. Kanskje jeg skal få laget meg en boks til å ha den i ôg. Fant nemlig "oppskrift" på hjemmelagede bokser med lokk. Tenker da å bruke reklameblader til dette. Den som venter får se.....!




Dagens gjenbrukstips:
I dag har jeg ingen på lager.  Likevel;  Ta vare på hverandre og ikke ta ting som en selvfølge...!!

1 kommentar:

  1. hei mamma
    i natt har det vært torden-vær
    helt kaos
    hilsen lars gj.
    på gran canaria

    SvarSlett